Recenze: Fotokniha Saal Digital CZ

27.02.2017 18:06

Recenze: Fotokniha Saal Digital CZ

Jak víte, občas Vám přináším příležitostné minirecenze. 
 
Tentokrát jsem měla možnost testovat Fotoknihu od firmy Saal Digital CZ. Kompletní nabídku najdete zde.
 
Nejprve jsem si říkala, co tam může být nového? Fotoknihy si doma čas od času dělávám a vím, že je to docela piplačka a navíc se mi např. rozházely fotky (samy!) nebo po tisku jsem zjistila, že se mi něco posunulo apod. Přesto mám fotoknihy ráda. Jenže tato fotokniha od Saal Digital CZ je jiná, opravdu - úplně jiná než znám. Už jen ten program na tvorbu! To je něco - má vše, co bych očekávala (naproti tomu u jiných co očekávám, to nemá). Obsahuje krásné fonty (což u jiných také nebývá). Ovládání a sestavování je jednoduché a dá se s tím velmi dobře pracovat. Co mě překvapilo bylo také, že se dají vložit fotky také na vnitřní desky! To je bezva a to mi u jiných chybělo! Výsledek? Jednotlivé stránky jsou tištěné na velmi kvalitním matném papríu, který je velmi pevný, vlastně vypadá jako opravdová tvrdá fotka! Dá se nastavit za příplatek i lesklý papír, nicméně mě osobně se matný stejně líbí více.... Překvapila mě také blesková rychlost dodání - do tří dnů! Jsem opravdu velmi spokojená a ráda DOPORUČUJI!!!! Budu chválit kde se dá 
 
:)