Recenze a nápady

Recenze: Pikle z pytle

Jedna minirecenze na testovaný Vánoční pytlík od piklezpytle.cz......

Měly jsme s naší 5-letou dcerkou Markétkou velkou radost, že jsme mohly testovat tento výjimečný produkt. Jen jsme vybalily, nedokázaly jsme se nabažit vyráběním a nemohly jsme přestat. Náš 2,5 letý syn Bártík se nám tam pletl a pomáhal také - i jeho to bavilo. Nevím, klidně bych to doporučila i mladším dětem Emotikona smile

Vše krásně, úhledně zabaleno, očíslováno, přichystáno....

První věc, kterou se mi povedlo zdokumentovat, byla výroba sněžítka. Markétka byla opravdu ráda, že jsme mohly vyrobit právě toto sněžítko - zrovna před nedávnem viděla v Kouzelné školce, jak jej vyrábí a toužila to také udělat. Nechtělo se mi. 'Představila jsem si, jak budu po městě shánět glycerin, vhodnou skleničku i figurku na víčko. V pytlíku to ale bylo krásně připraveno - pěkná baňatá sklenka, na víčku už připevněná figurka... Vše jen přelít, doplnit vodou, zamíchat třpytky, zavřít a hrát si! Markétka s tím pak lítala po bytě a očka jí zářila. Problém byl, že mladší bráška neměl s čím doma lítat a bylo mu to líto Emotikona smile Aby to člověk pořizoval příště dvakrát!

Opravdu doporučuji!!!!

TESTOVÁNÍ: Originální česká stavebnice Millaminis pro nejmenší

Klady:

Líbí se mi velmi kvalitním zpracováním, krásný potisk UV digitálním tiskem, který vypadá trvanlivě (čas ukáže :-)). Ve skutečnosti vypadá stejně jako na obrázcích (stejné barvy), takže mě to mile překvapilo. Žádnou podobnou stavebnici jsme zatím v rukou neměli, takže nemohu srovnat s jinými. Ale materiál "speciálně upravená lehčená pěna) vypadá opravdu dobře, trvanlivě. Není tak měkká jako třeba kostky, které doma máme z podobného materiálu, což hodnotím kladně - když je to moc měkké, děti to chtějí pořád kousat a občas kus ukousnou. Líbí se mi také, že je to ryze český výrobek, který je navíc velmi pěkný a kvalitní. Je také hezké, že obsahuje komponenty, které se dají rozebírat a opět dávat dohromady, čímž umožňují velkou variabilitu při hraní. Děti se tak nemusí držet návodu, ale mohou si libovolně skládat a hrát. Také cenově je velmi konkurenceschopná, určitě si pořídíme další druhy. Můj 2 letý syn měl velkou radost, hned začal skládat, hrát si, aniž bych mu musela nějak ukazovat co s tím má dělat - posuďte sami na videu: https://www.youtube.com/watch?v=4XtwYNPaTx0&feature=youtu.be

Zápory:

Zatím jsme žádné nezjistili

DIVADLO THINK CREATIVE

O Think Creative

Za projektem Think Creative stojí dvě báječné maminky, které se snaží svou prací přispět k tomu, aby jejich děti bavilo učení.
A k tomu vymýšlí a vyrábí kupu parádních školních projektů, výtvarných pomůcek a hraček k dotvoření. Testované kartonové tabule jsou doplněny střechou a sadou papírových zvířátek nebo dopravních prostředků, které můžete společně s dětmi také dotvořit a použít jako loutky pro divadlo.

Nyní mé zkušenosti....

Testování Divadélka od Thik Creative jsem se mohla zúčastnit díky projektu www.testovanonadetech.cz. Tam byl náš Klub maminek vybrán k testování...

Byla středa byl Klubík pro maminky s dětmi :-) Takže jsem mákla na testovaném divadélku Think Creative, abychom si to pěkně s dětmi užili. Vůbec jsem netušila, co mám od toho čekat a s napětím jsem rozbalovala pečlivě zabalení balík. K mému velkému překvapení byl uvnitř obr velký kartón, pěkně připravený, složený přesně jak potřebujeme a pěkné doplňky k divadélku - zvířátka, postavička, strom, zámek. Ne nadarmo se firma jmenuje Think Creative a moje omezená představivost a kreativita byla nucena ze sebe dostat to nejlepší, co šlo.... Vzala jsem štětec a natřela celé "jeviště" akrylovou barvou. Držela velmi dobře, krásně kryla. Nevěděla jsem z které strany se má pomalovat - zvolila jsem tu bílou, kartónovou barvu jsem dala dovnitř (tudíž jsem převrátila ohyby směrem zpět a domeček tak i lépe držel při stání). Pak jsem nastříhala látku na oponu, kterou jsem přichytila na plastovou "garnýž" z rozebraného létajícího draka. Oponu jsem připevnila nad kartónové okénko pomocí lepící pásky. Dodělala jsem "štít" nad oponu, vybarvila temperami, nalepila obrázky a bylo hotovo. S dětmi chci příště dodělat další prvky - nakoupím samolepící obrázky kytiček a hvězdiček a to dětičky určitě zabaví. V Klubíku mělo divadélko úspěch - hrála jsem pohádku o pavoučkovi a netopýrkovi, o tom, že si kamarády vybírám ne podle toho jak vypadají, ale podle toho jak se chovají. Každý si potom chtěl zahrát v divadélku a vystřídali jsme se tam všichni. Bylo to bezva! Výhody: - domeček pro divadlo je opravdu veliký (těžko bych sháněla takto velký kartón) -vše je zohýbáno a pěkně vystřiženo do požadovaných tvarů - postavičky a další výřezy jsou moc pěkné, akorát veliké - nechávají prostor naší kreativnosti a představivosti Nevýhody: - uvítala bych nějaké obrázky s možnostmi využití (jak lze vybarvit, dovybavit apod)